Anunt Publicitar – Definitie Si Tipuri
Un Anunt Publicitar este o comunicare de marketing de tip audio sau vizual care a fost conceput pentru a transmite un mesaj non-personal in privinta promovarii unor produse, servicii sau idei.Dupa citirea acestei definitii deja va cam dati seama ce implica un anunt de acest tip.
Exista o multitudine de tipuri de anunturi publicitare, dar noi o sa va prezentam doar cateva dintre cele online. Anunturi Brasov de tip online pentru un marketing reusit:
Anunturi vizuale de tip “display” – acest tip de anunt poate fi plasat atat pe paginile de social media, cat si pe alte site-uri de anunturi. Aceste desplay-uri sau afise online pot contine imagini, text sau chiar gif sau video. Asemenea afise pot aparea ca niste pop-up-uri sau sa fie deja pe pagina la incarcare.
Anunturi Social Media – retelele de socializare au devenit din ce in ce mai importante. Acestea sunt accesate de milioane de persoane zilnic, devenind un mediu important de promovare. In plus, majoritatea retelelor de socializare ofera si pachete de proomvare.
SEM – Search Engine Marketing – cand vine vorba de promovare, nu trebuie sa uitam de motoarele de cautare. Care si ele pun la dispozitia doritorilor pachete de promovare. Acestea sunt de doua tipuri PPC (Pay Per Click) sau CPM (Cost Per Thousand).